Laimei, yra keletas mažai išlaidų reikalaujančių dalykų, padėsiančių laimėti mūšį dėl mobiliosios programėlės populiarumo.
- Sukurkite tvarkingą, nestringančią, reikalingą programėlę
Norite, kad appsas būtų sėkmingas? Turėkite jam tinkamą auditoriją.
Pirmas žingsnis, siekiant sėkmės: sukurkite unikalią mobiliąją programėlę arba bent jau naujai pažvelkite į visų pamėgtą temą / sritį. Būtent naujumo aspektas ir yra dažniausia programėlės populiarumo priežastis.
Dargi įsitikinkite, kad programėlė yra gerai išbandyta ir ištaisytos visos pastebėtos klaidos – publikuokite tik nepriekaištingos kokybės appsą. Pardavimų augimą pastebėsite, kai programėlė pradės veikti – įsitikinkite, kad ją parsisiuntusieji gali mėgautis kokybiška paslauga, kitaip gerų atsiliepimų nesulauksite.
- Sugalvokite tikslų ir įdomų programėlės aprašymą
Ne kartą ir ne du visi yra matę parduodamų programėlių, kurių aprašymai tokie skurdūs, kad vargiai galima suprasti, kas yra siūloma. Žinoma, galima pridėti screenshot’ų, bet žodžiai – paveikesni. Įsitikinkite, kad yra reikiami raktiniai žodžiai ir įvardintos svarbiausios ypatybės, o aprašymas klientą taip suintriguoja, kad jis net skuba paspausti „atsisiųsti“ mygtuką. Paanalizuokite, kaip kitos sėkmingos programėlės yra aprašytos, pasisemkite idėjų iš jų.
Jei esate ne žodžio meistras, geriau pasisamdyti tekstų kūrėją, kuris sukurtų įdomų appso aprašymą.
Dar vienas būdas: aprašyme paminėkite tiesioginį konkurentą (pavyzdžiui, „Ši mobilioji programėlė iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti panaši į ______________, tiesa, ja dar galėsite _____________“).
- Pakeiskite programėlės išleidimo datą
Įprastai programėlės išleidimo data tapatinama su jos priėmimo į App Store/Google Play diena. Bet po to, kai programėlė yra peržiūrėta ir patvirtinta, galima (o ir vertėtų taip padaryti) pakeisti jos išleidimo datą į dieną, kai ji tampa prieinama vartotojams. Tokiu būdu ji atsiras iPad ir iPhone App Store naujų programėlių sąraše, o tai, žinoma, gali padidinti ir jos pardavimus. Keisti datą galima tik kartą, kai ji iš tiesų išleidžiama. Žinotina, kad šis žingsnis ypač svarbus, nes bent dieną pasinaudosite nemokama reklama App Store.
- Siūlykite nemokamai
Jei nesate priklausomas nuo In-app reklamos ar nesiūlote freemium (iš dalies nemokamos mobiliosios programėlės su galimybe nusipirkti premium priedų), verta apsvarstyti galimybę klientams siūlyti lite ar net visai nemokamą programėlės versiją. Ji, žinoma, būtų susieta su premium versija ir potencialiems pirkėjams turėtų atskleisti, kokią naudą jie gautų turėdami mokamą mobiliosios programėlės versiją.
- Gaukite atsiliepimų
Nereikia samdytis viešųjų ryšių specialisto, kad apie appso pasirodymą būtų išplatintas pranešimas spaudai. Internete patys susiraskite, kokie leidiniai ar interneto dienraščiai, blog’ai rašo panašia tematika, į tą, kuri yra pateikiama vartotojui sukurtoje mobiliojoje programėlėje. Parašykite jiems ir nepamirškite paminėti, jog parašantiems komentarus, įvertinimus apie appsą, taikomos nuolaidos. Tai viena iš pagrindinių marketingo formų, galinčių lengvai padidinti pardavimus. Jei sukurta programėlė bus minima dar ir straipsniuose, pastebėsite ne tik padidėjusį parsisiuntimų skaičių, bet ir gausesnius atsiliepimus. Jokiu būdu už atsiliepimus nemokėkite. Jei interneto svetainė, kuriai siuntėte programėlę pristatantį tekstą, prašo susimokėti už teksto publikavimą, vadinasi, jie neturi pakankamai skaitytojų. Tai, natūralu, reiškia, kad mokėdami tik švaistysite pinigus, nes tekstas pasieiks vis tiek per mažai žmonių.
- Sukurkite internetinę geriausiųjų „garbės lentą“
Tai galimybė pritraukti daugiau žmonių dėmesio. Jei sukūrėte žaidimą ar kokią kitą mobiliąją programėlę, kuri gali fiksuoti pasiekimus, juos būtinai viešai skelbkite (nebent pats appso vartotojas pageidauja kitaip). Tokiu būdu paskatinsite žmones varžytis ir siekti daugiau – azartas visada gera paskata. Kad ir kaip netikėta tai būtų, būtent dėl galimybės nugalėti, programėlė gali neįtikėtinai išpopuliarėti.
- Dieną – nemokamai!
Nesivarginkite su tinklalapiais, siūlančiais paskelbti apie jūsų nemokamą programėlę, viešinkite šią žinią patys. Galite nustebti sužinoję, kiek interneto svetainių taiko įvairius mokesčius, kad jūsų programėlė atsidurtų reikiamame sąraše. Tiesiog pakeiskite kainos etiketę. Užrašas „nemokama“ gali padidinti parsisiuntimų skaičių, na, o dėl jų – padaugėti ir atsiliepimų ar iš lūpų į lūpas sklindančių rekomendacijų. Vėliau programėlę galėsite apmokestinti.
- Nepersistenkite reklamuodami
Kaip ir minėta, nereikia išleisti krūvos pinigų, kad programėlė būtų sėkmingai parduota. Tiesą sakant, mokėti už programėlės reklamą – rizikingas reikalas. Nes taip veikiausiai sumokėsite keliskart tiek, kiek naudos gausite iš parsisiuntimų. Vienintelis būdas išpešti iš to naudos – atsidurti daugiausiai parsisiųstų programėlių sąrašo viršuje. Atsiradimas tokio sąrašo viršuje – neabejotinai yra jūsų tikslas, bet bandymas ten atsidurti labai reklamuojantis, gali būti ir brangus, ir nesėkmingas.
- Nustatykite tinkamiausią kainą
Tinkama kaina gali būti esminis dalykas, lemiantis pardavimus. Galū gale, mobilioji programėlė, kainuojanti 4,99, kai konkurentai praktiškai tą patį siūlo už 0,99, nebus gerai perkama net jei atsiliepimai ir patys geriausi. Kita vertus, jei programėlė bus parsisiųsta bent pusę tek, kiek būtų už 0,99, ilgainiui uždirbsite daugiau.
Nebijokite žaisti kaina: pažiūrėkite, kas atsitiks, ją pakėlus, ar kaip pardavimai keisis appso kainą sumažinus. Nepamirškite: visiems patinka akcijos ir išpardavimai!
- Bendraukite socialiniuose tinkluose
Tai ypatingai svarbu, jei siūlote nišinį produktą. Bendraudami su savo tiksline auditorija, galite ne tik padidinti susidomėjusiųjų ratą, bet ir išsiaiškinti poreikius. Facebook ar Instagram – puikios vietos prisistatyti ir užmegzti ryšį su savo auditorija. Nevenkite dalyvauti ir blog’uose, forumuose vykstančiose diskusijose. Jei sukūrėte mobiliąją programėlę, skirtą žaidimams, pavyzdžiui, padedančią išsiaiškinti iškrentančių kauliukų tikimybę, įsitraukite į diskusiją, kur kalba apie kauliukų metimą. Jei programėlėje siūlote rinktis įvairius receptus, gal apie ją geriau kalbėkite žmonėms, besirenkantiems, ką ir kada valgyti, turintiems specialių mitybos poreikių.
- Turėkite profesionalų tinklalapį
Šiandien internetinė svetainė jau nekainuoja milžiniškų pinigų. Mobiliajai programėlei skirtas tinklalapis gali būti sukurtas ir pasirinkus Wordpress. Viena, ko reikėtų vengti, tai interneto svetainės, atrodančios kaip iš akmens amžiaus.
Tai, kaip atrodys interneto svetainė, klientams tarsi sufleruos, ko tikėtis ir iš programėlės, vadinasi, jei tinklalapis bus netvarkingas, neišvaizdus, nepatogus naudoti, taip bus galvojama ir apie mobiliąją programėlę.
- Sukurkite YouTube vaizdo įrašą
Sukūrėte žaidimą? O gal tikrai linksmą mobiliąją programėlę? Daugelis naudoja ne tik socialinius tinklus, kad pasiektų savo auditoriją, bet tam pasitelkia ir YouTube. Dažnu atveju toks savireklamos būdas tikrai geras. Taip ne tik pateiksite instrukcijas, kaip programėle naudotis, ar kuo ji pranašesnė už kitas, bet ir galite tapti itin populiarūs.
Turite idėją? Reikia patarimo, įvertinimo ar stiprios programuotojų komandos?
Susisiekite su mumis